evry body

did u know?

evrybody told you.

did u know?

i hate u too

did u know?

evrybody hate u

i will rape u if i .....









♀ hate me now?

♂ why do u want me to hate u ?

♀ I don't .but u will.In the end.

♂ Never.

♀ They all do.

♂ Not me.I love u.



(silence)



♀ why?

♂ You're difficult.Moody,cynical,bitter,fat,decadent,spoilt.
U stay in bed all day then watch TV all night,u carash around this house with sleep in your eyes end not a thought for anyone.Yor're in pain.I abore u.

♀ Not very logical.

♂ Love isn't.



(silence)



♂ Have you ever thought about having sex with me?

♀ I think about having sex with evryone.

♂ Would you make u happy?

♀ That's one the word exactly.

♂ No,but-
  would u enjoy it?

♀ No.never do.

♂ Life's too long.

♀ I tink U'd enjoy it.with me.

♂ Some pepole do,I sippose.Enjoy that stuff.






Life's too long,I know that.

while,i think Life's too short.








ああ。

愛してるといって、私を殺すのね。

ふざけないで。

ふざけないで。

私を殺すために、私に近づかないで。

あなたは私を裏切るわ、皆ががそうしてきたように。

ね。

そうでしょう?

私のことを愛してるといって、私を殺すのね。

レイプするために近づいてきたんでしょう?

そうやって私を小さく小さく壊していくんでしょ?

そして、壊れた玩具を棄てるように、私をすてる。

私は遊び道具に過ぎないんだから。

わかっているのよ?

棄てられるのは知ってるの。

でも、あなたになら、壊されていいの。

ね。

抱いてみなさいよ、ほら。








どうぞ。御好きな様に。
[PR]
by playgirl69 | 2008-04-09 19:41 | 思考
<< 今の私の恋愛観 幸福を肯定せよ >>